Universitat de Ritsumeikan, Kioto, Japó

"Societat amb Coronavirus" és un programa de recerca transversal de la Universitat de Ritsumeikan, Kyoto, Japó. En el marc d'aquest programa, els professors Tatsuya Mima i Yukiko Himeno, membres del projecte "Antropologia i Fenomenologia del Locked-in Syndrome," estan desenvolupant una línia de recerca sobre "Cures sostenibles en una societat amb COVID-19”. Part de la recerca realitzada dins d'aquesta línia està directament relacionada amb el nostre projecte.

Els primers resultats es van presentar al març de 2021 al Col·loqui "L'estat de captiveri com a vida quotidiana: resultats provisionals del programa Societat amb Coronavirus". Lina Masana i Fernando Vidal van participar en l'esdeveniment, del qual pot trobar-se aquí un informe complet.

Programa de l’activitat en japonès AQUI