Acte d’homenatge al nostre col·lega Juanjo Pujadas

Aula Magna del campus Catalunya

Benvolgudes i benvolguts,

Des del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la Universitat Rovira i Virgili, ens plau convidar-vos a l'acte d'homenatge al  Dr. Joan Josep Pujadas, catedràtic emèrit del nostre departament .

Us agrairem que feu extensiva aquesta informació a aquelles persones que conegueu que hi puguin estar interessades.

Cordialment,

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

HOMENATGE a JOAN JOSEP PUJADAS MUÑOZ

Acte i dinar d'homenatge al Dr. Joan Josep Pujadas Muñoz

El Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la Universitat Rovira i Virgili us convida a l'acte d'homenatge al catedràtic emèrit Joan Josep Pujadas Muñoz.

21 d'octubre de 2022, de 10:00 a 14:00 h
Aula Magna del campus Catalunya
Av. Catalunya, 35 - 43002 Tarragona

BENVINGUDA

a càrrec de Josep Pallarès, rector de la Universitat Rovira i Virgili; Antoni Nomdedeu, degà de la Facultat de Lletres, i Montserrat Soronellas, directora del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social.

TAULA RODONA

Hi intervindran: Jesús Contreras Hernández (Universitat de Barcelona), Montserrat Duch Plana (Universitat Rovira i Virgili), Teresa Tapada Bertelli (Universitat Autònoma de Barcelona), Pedro Tomé Martín (CSIC) i Agustí Andreu Tomàs (Universitat Rovira i Virgili).
Coordina: Mabel Gracia Arnáiz (Universitat Rovira i Virgili)

PAUSA CAFÈ

PRESENTACIONS

Intervenció de Joan Josep Pujadas

CLOENDA

DINAR

El dinar serà al Restaurant Mare Nostrum de l'Hotel Ciutat de Tarragona (plaça Imperial Tàrraco, 5). El preu del dinar és de 25 euros (aquest import inclou una petita contribució a un regal). Els diners es recolliran el mateix dia (s'agrairà que porteu l'import exacte en efectiu).

INSCRIPCIÓ: si us plau, empleneu aquest formulari per confirmar assistència a l'acte i/o al dinar https://forms.gle/1rHucEeud8wgFdKu9

Per qualsevol dubte o dificultat en la inscripció, podeu contactar amb el tècnic: pedro.marta(ELIMINAR)@urv.cat

Elements relacionats