Conferència: FRUTA FRESCA, CUERPOS ROTOS: migración, trabajo agrícola y naturalización de las desigualdades sociales y de salud.

Virtual (via MS TEAMS)

Conferència: “FRUTA FRESCA, CUERPOS ROTOS: migración, trabajo agrícola y naturalización de las desigualdades sociales y de salud” a càrrec de Seth M. Holmes, PhD,MD de la University of California-Berkeley.

Organitza: Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social

Amb la col·laboració de: Màster universitari en Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social Màster universitari en Antropologia Mèdica i Salut Global Màster d'Innovació en la Intervenció Social i Educativa, Doctorat en Antropologia i Comunicació i Doctorat en Treball Social

Seth Holmes és antropòleg cultural i metge. Treballa sobre les jerarquies socials i les desigualtats en matèria de salut i sobre les formes en què aquestes asimetries es naturalitzen, normalitzen i resisteixen en contextos d'im/migració transnacional, en els sistemes agroalimentaris i en l'atenció sanitària. Ha rebut premis nacionals i internacionals en els camps de l'antropologia, la sociologia i la geografia, entre els quals el premi Margaret Mead. A més de les seves nombroses publicacions acadèmiques, fa col·laboracions a la premsa escrita, com The Huffington Post i Salon.com i participa en programes de ràdio.

<!--up-->

Elements relacionats