Resistències en temps de pandèmia (INDIFEST: Festival del Cinema Indígena de Barcelona)

Sala de Graus, Campus Catalunya

Session del INDIFEST (Festival del Cinema Indígena de Barcelona www.indifest.org)

• Modalitat: presencial
  • Data: 15 d'octubre
  • Hora: 11:00 am
  • Lloc: Sala de Graus del Campus Catalunya-Universitat Rovira i Virgili (Tarragona).

L'activitat consisteix en la projecció dels següents documentals:

• PANZÓS MEMORIA POR LA TIERRA (Realització: Arturo Albizures Pedroza; 19minuts): sobre la Massacre de 1978 a Guatemala.
  • PIATÚA RESISTE (Realització: Miguel Imbaquingo i Yanda Montahuano; 19minuts):que recopila el procés de lluita i defensa jurídica del riu Piatúa per part de les comunitats originàries Kichwas.

Després de la projecció hi haurà un CONVERSATORI amb la presència de David Hernández Palmar (CLACPI) i Nerea Adell Mañez (alterNativa Intercanvi amb Pobles Indígenes) i moderat per Mireia Campanera (DAFITS).

Inscripció (gratuïta): AQUI

Com hi ha un número limitat de places disponibles, en cas que us hagueu registrat i finalment no pugueu assistir a l'acte, us demanem que ho comuniqueu a aquesta adreça: isabella-ricco(ELIMINAR)@libero.it.

L'activitat està pensada per a l'alumnat del Grau d'Antropologia i Evolució Humana però està oberta a tothom i ha tingut el suport del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social (DAFITS) i de l'Institut Tarragonès d'Antropologia (ITA)