Màster interuniversitari en Antropologia Mèdica i Salut Global

Aquest màster interuniversitari amb la Universitat de Barcelona és continuïtat del títol propi de la URV en Antropologia de la Medicina (1994-2000) i del Màster oficial en Antropologia Mèdica i Salut Internacional (2005-2014). Està considerat el millor d'Europa i d'Amèrica Llatina en llengua espanyola, per la qualitat dels seus docents i de les recerques que es duen a terme.

L'únic màster del sud d'Europa especialitzat en antropologia mèdica. Un nexe entre Europa, Amèrica Llatina i països africans.

Té com a objectiu proporcionar als estudiants una base sòlida en teories, tècniques i metodologies en antropologia mèdica perquè, en finalitzar, estiguin preparats per traduir problemes socials en preguntes de recerca antropològica i transformar aquestes investigacions en polítiques pràctiques, de manera que contribueixin a crear innovacions socials i trobar nous models d'intervenció sanitària.

El màster té una durada de dos anys acadèmics (120 ECTS) i s'imparteix en modalitat semipresencial. La formació empra les llengües anglesa, castellana i catalana.

Consulteu tota la informació detallada del màster a la pàgina oficial de la Universitat Rovira i Virgili.

Contacte:

Dra. Blanca Deusdad