Màster en Antropologia Mèdica i Salut Global

Aquest màster és la continuïtat del Màster interuniversitari que es realitzava fins el curs 2019-20 i es tracta d'una proposta singular a Europa i a l'Amèrica Llatina per la temàtica, així com la qualitat dels seus docents i de les recerques que es duen a terme.

Té com a objectiu proporcionar als estudiants una base sòlida en teories, tècniques i metodologies en antropologia mèdica perquè, en finalitzar, estiguin preparats per traduir problemes socials en preguntes de recerca antropològica i transformar aquestes investigacions en polítiques pràctiques, de manera que contribueixin a crear innovacions socials i trobar nous models d'intervenció sanitària.

El màster té una durada de 18 mesos (90 ECTS) i s'imparteix en modalitat semipresencial. La formació empra les llengües anglesa, castellana i catalana.

Novetat Covid 19: De forma temporal, durant el curs 2020-21 els alumnes cursaran el primer quadrimestre de forma íntegrament virtual.

Consulteu tota la informació detallada del màster a la pàgina oficial de la Universitat Rovira i Virgili.

Enllaços relacionats:

Contacte: