Conferència inaugural: Pandèmia i cura

Palau Macaya (Barcelona) i en streaming

Conferència inaugural Pandemia y cuidados de les jornades de reflexió orientades a avançar cap a la democratizació de la cura, a càrrec de María Ángeles Durán, Professora d'Investigació, Consejo Superior de Investigaciones Científicas. L'emergència sanitària generada per la COVID-19 ha posat de manifest la fragilitat de la organització social de la cura i la necessitat de situar-la al centre del debat social i polític per afrontar els reptes de l'envelliment de les nostres societats.

• Data i horari: 21 Gener de 2021 a les 19:00
  • Lloc: Palau Macaya, Passeig de Sant Joan, 108, 08037, BCN. A més a més, serà possible seguir l'acte per streaming mitjançant el següent enllaç (no cal inscripció): https://youtu.be/_Rexxp5rYRg
  • Presenta: Dra. Dolors Comas d'Argemir, URV

Aquesta conferència és en el marc del cicle d'activitats "Envelliment i necessitats de cura" organizat per la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Barcelona. Així volem contribuir a avançar cap a un nou compromís social de la cura de les persones grans just i sostenible.