Cicle de conferències. "Envelliment i necessitats de cura. Una qüestió social i política"

Del 21 de gener al 25 de març de 2021

Palau Macaya (Barcelona)

Cicle d'activitats orientat a promoure la democratització de la cura per afrontar el repte del sobreenvelliment i la crisi del sistema de cura actual, agreujat per l'impacte de la Covid-19. Volem contribuir a avançar cap a nou compromís social per aconseguir una cura justa i sostenible de la gent gran i dependent. A més, es realitzaran els següents tallers de co-creació tancats amb la participació del conjunt d'actors implicats en la cura ( familiars,serveis i treballadors de la cura, residències)

Data: 21 Gener - 25 Març, 2021

Lloc: Palau Macaya, Passeig de Sant Joan, 108, 08037, BCN.

Més informació i inscripció: AQUI

Coorganitzat amb: Fundació la Caixa, Palau Macaya, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Barcelona, GenderCare i Grup d'Estudis de Reciprocitat (GER).

Amb la col·laboració de: Ministerio de Economía y Empresa i AGAUR.