III Col·loqui del MARC: "L'antropologia mèdica en acció: investigar, analitzar i pensar els nous reptes en salut"

Del 9 al 10 de maig de 2018

Universitat Rovira i Virgili (campus Catalunya, Sala de Juntas) Tarragona, España

El col·loqui està pensat per a estudiants i professionals de diferents disciplines vinculades a la salut,  com medicina, infermeria, psicologia, treball social, educació social i tots aquells professionals que hi estiguin interessats. L'objectiu és apropar la recerca i el món professional per aconseguir més interdisciplinarietat i col·laboració mútua.

Alguns dels temes a presentar són: Cura i tercera edat, Alimentació i salut, consum de drogues en adolsecents i la gestió colaborativa de la medicació. La Conferència de cloenda está a càrrec de Eduardo Menéndez (CIESAS).

Organtiza el Medical Anthropology Research Center amb la colaboració del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social, Doctorat d'Antropologia i Comunicació, Máster Interuniversitari en Antropologia Mèdica i salut Global, Facultat de Lletres.

Pots descarregar el programa sencer aqui