XVII Jornada del Dia Mundial del Treball Social

Aula Magna del Campus Catalunya

La Facultat de Ciències Jurídiques, el Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la URV, la Delegació de Terres de l'Ebre i la de Tarragona del Col·legi de Treball Social organitzen la XVII Jornada del Dia Mundial del Treball Social, que tindrà lloc el dijous 14 de març de 9 a 14h a l'Aula Magna del Campus Catalunya de la URV.

Com cada any, volem generar un espai de reflexió i debat adreçat a professionals del Treball Social, professorat universitari, estudiants del Grau en Treball Social i del Grau en Educació Social i d'altres graus i postgraus.

La matinal d'enguany té per títol "Les violències sexuals contra la infància i l'adolescència".
L'abús sexual de menors és un problema social, que afecta als membres més vulnerables de la població. Amb diferents conferències volem debatre i donar a conèixer la seva dimensió, processos que afecten a les víctimes i al seu entorn i el paper del Treball Social en la valoració, intervenció i actuació.

Inscripcions gratuïtes aquí.

Organitza: Facultat de Ciències Jurídiques, el Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la URV, la Delegació de Terres de l'Ebre i la de Tarragona del Col·legi de Treball Social

Elements relacionats