Panel: "Experiències de cura per fer-nos pensar"

Palau Macaya (Barcelona) i en diferit

Panel: "Experiències de cura per fer-nos pensar"

Panel de presentació d'experiències de cura innovadores i alternatives d'àmbit local i internacional per avançar cap a la democratització de la cura. Bones pràctiques que cal visibilitzar, difondre i replicar en la mesura que aborden la cura de la gent gran des de la creativitat, l'apoderament i la solidaritat del teixit social. A càrrec de:

• Carole Gadet, Ensemble Demain (París)
  • Lluís Torrens, Les Superilles Socials (Ajuntament de Barcelona)
  • Elba Mansilla, La Ciutat Invisible SCCL (Barcelona)
  • Josep Oriol Esteve, Xarxa de Salut Mental (Barcelona)
  • Victoria Lerroux, Trabensol (Madrid)

Dinamitza: María Offenhenden

Horari: 18:30 a 21H

Lloc: Palau Macaya, Pg. de Sant Joan, 108 (Barcelona)

Reserva d'entrades disponible uns dies abans de la data anunciada.

Presencial amb reserva i en diferit. Consulta aquí el vídeo de l'acte a partir del dia 22 de març.

Traducció simultània del francès al català.

Aquesta conferència es part del cicle d'activitats orientat a promoure la democratizació de la cura (21 Gener - 25 Març, 2021), per afrontar el repte del sobreenvelliment de les nostres societats i la crisi del sistema de cura actual. Volem contribuir a avançar cap a un nou compromís social de la cura de les persones grans just i sostenible.

Organitzen: Universitat Rovira i Virgili i Universitat de Barcelona

Per a més informació: https://palaumacaya.org/ca/p/envejecimiento-y-necesidades-de-cuidado_c13804175