Seminari: "Antropologia, Interculturalidad y Salud"

Del 10 al 12 de juny de 2019

Arxiu d'Etnografia de Catalunya (Aula 521). Campus Catalunya

Es faran tres conferències a càrrec de ponents internacionals. Una cada día de 16 a 19:00 hores.

1. DILLUNS 10 DE JUNY: Salud interculturalidad en Chile: una mirada crítica", a càrrec de Dra. Ana María Oyarce Pinasi Escuela de Salud Pública Dr. Salvador Allende. Universidad de Chile.

2. DIMARTS 11 DE JUNY: "El aporte de la Antropología Médica en la Cooperación Internacional: estudio de caso en Bolivia. Crítica", a càrrec de Sr. Luca Citarella Menardi. Responsable de la Unión Europea del área social y de salud en El Cairo, Egipto.

3. DIMECRES 12 DE JUNY: "Antropología Médica en México: historia, avances y complejidades", a càrrec de Dr. Roberto Campos Navarro, Departamento de Historia y Filosofía de la Medicina. Facultad de Medicina UNAM.

Aquesta activitat esta reconeguda pel Doctorat Antropologia i Comunicació -URV i es lliurarà el certificat corresponent.

Organitzen: Departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social, Medical Anthropology Research Center, Màster Interuniversitari en Antropologia Mèdica i Salut Global, Doctorat en Antropologia i Comunicació.