I Jornada d’Innovació en la Intervenció Social i Educativa: L'Impacte en l'àmbit local

Aula Magna de la Facultad de Ciencias Jurídicas. Campus Cataluña.

Ens complau convidar-vos a la "I Jornada d'Innovació en la Intervenció Socioeducativa: L'impacte en l'àmbit local", que celebrarem el dijous 13 de juny a l'Aula Magna del Campus Catalunya de la URV (Tarragona) de 8:30 a 14:00 hores. Aquesta jornada està emmarcada en la 1ª Edició del Màster Universitari en Innovació en la Intervenció Social i Educativa (MIISE) i pretén conèixer i debatre sobre el potencial que la recerca té en la intervenció socioeducativa a l'hora de produir impacte i transformació social.

Es compatiran projectes i experiències desenvolupades pels nostres professionals en el nostre territori i es donaran a conèixer noves metodologies que estan emergint com a alternativa vàlida a l'hora d'intervenir en la diversitat sociocultural que actualment ens envolta. La Jornada inclourà, a més a més, la realització d'un taller vivencial, a càrrec del projecte 4cordes de Musicop, en què l'alumnat de 4t de primària de l'escola Sant Salvador (Tarragona) ens demostrarà com l'art es pot incorporar com a eina d'impacte en la intervenció socioeducativa.

Inscripció gratuïta AQUI

Es donarà certificat d'assistència als participants inscrits.

Aquesta activitat serà reconeguda en el Pla de Formació del PDI, amb el codi PROFI227 pel professorat URV

Més informació: eva.zafra@urv.cat

Organitzan: Màster en Innovació en la Intervenció Social i Educativa, Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, Càtedra d'Estudis Jurídics Locals Marius Viadel i Martín.

Col·laboren en l'organització: Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social (URV), Departament de Pedagogia (URV), Càtedra d'Inclusió Social (URV), Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya i Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya.