Setmana del DAC (Jornades de formació i seguiment)

Del 8 al 12 d'abril de 2019

Campus Catalunya

Del 8 al 12 d'abril es realitzarà la VI edició d’aquestes jornades de formació dirigit a tots els doctorants del Doctorat en Antropologia i Comunicació (DAC). Hi haurà conferències, ponències, recerca, debats, tallers i dialègs. Es realitzaran a la Sala de Juntes del campus Catalunya i a l'Arxiu d'Etnografia de Catalunya (aula 521). Hi haurà conferències, ponències, investigació, debats, tallers i diàlegs.

Les conferències centrals les dictaran Dr. Jesús Contreras (catedràtic emèrit d'antropologia social de la UB i el Dr. Jorge González (Universitat Autònoma de Mèxic). El seminari metodològic estarà a càrrec del Dr. Fernando Vidal. Els estudiants de doctorat tindran l' ocasió de presentar els avenços de la seva tesi.

Elements relacionats