XVI JORNADA DEL DIA MUNDIAL DEL TREBALL SOCIAL

Aula Magna del Campus Catalunya de la URV

La matinal d'enguany té per títol "El treball social a debat: reflexions des de l'acadèmia i la professió", i vol centrar-se en el lloc que ocupa la nostra disciplina en el context actual. Ens interessa obrir un espai per a discutir col·lectivament el que estem fent com a treballadores socials en diferents territoris i com ho fem, així com el reconeixement que el treball social té a la societat i els nous reptes de futur.

• Data: 16 de març de 2023
  • Horari: de 9:00 a 14:30 h
  • Lloc: Aula magna, Campus Catalunya, Avda. Catalunya, 35, Tarragona

Es lliurarà el certificat d'assistència per la Facultat de Ciències Jurídiques i el Col·legi de Treball Social.

Organitzen: La Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, el Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la URV i les Delegacions Territorials de Tarragona i Terres de l'Ebre del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya