III Jornada Social Treball Sanitari, peça clau en salut

Aula Magna, Universitat Rovira i Virgili

L'atenció cada vegada més integral i transversal als pacients fa necessari consolidar un espai de trobada, posada en comú, difusió i discussió dels processos de treball, de les experiències i de l'estat de la professió; aquesta és la nostra finalitat.

Després de realitzar la II edició l'any 2018 i haver-nos aturat per la pandèmia, trobem necessari aquest espai de trobada, aprenentatge, posada en comú, difusió i discussió dels processos de treball, de les experiències i de l'actual estat de la professió.

Abordarem qüestions relacionades amb la intervenció en moments de crisis, el nostre paper en les noves prestacions i nous recursos, així com l'estat actual de l'atenció integrada social i sanitària.

Les/els professionals del treball social sanitari som peça clau en l'enllaç entre sistemes (sanitari, social i comunitari), perquè facilitem l'atenció bàsica en aquells col·lectius més vulnerables o de risc, tal com es va deixar palès durant els dos anys de pandèmia per la COVID-19.

Us encoratgem, a seguir treballant, innovant i aportant en el procés d'atenció des del treball social sanitari.

Aquesta jornada és, doncs, d'especial interès sanitari i social per a la nostra professió i alhora enriquidora per a altres disciplines.

Informació i inscripcions

Jornada lliure i gratuïta. El període d'inscripcions estarà obert del 25 d'octubre al 30 de novembre o fins a completar la capacitat de la sala. Per formalitzar la inscripció cal emplenar el formulari de Google següent: https://forms.gle/msddPzSybJJj184S9 (Es lliurarà certificat d'assistència a petició)

Més informació als adjunts d’aquesta web (diptic en format PDF i JPG)

Elements relacionats