«La salut, el suport i la cura. Anàlisis des del feminisme i l’urbanisme», Seminaris de Recerca del Grup d'Antropologia Social

Arxiu d’Etnografia (aula 521) -Campus Catalunya (Av. Catalunya 35, 43002 Tarragona)

Us anunciem una nova activitat del Grup d'Antropologia Social (SGR), dins dels Seminaris de Recerca: debats actuals des de l'Antropologia i el Treball Social. Aquesta sessió duu per títol «La salut, el suport i la cura. Anàlisis des del feminisme i l'urbanisme» i tindrà lloc el proper 19 d'octubre a les 12 h a l'Arxiu d'Etnografia de Catalunya en format hibrit.

En aquesta sessió, hi participaran:

• María Zapata, investigadora postdoctoral María Zambrano de la URV i el GAS, que ens presentarà la seva recerca: Depresión y redes de apoyo. Varios casos en Cataluña durante la Covid-19.
  • Alejandro Morcuende, investigador postdoctoral María Zambrano de la URV i el GAS, que presentarà la seva investigació: Crisis, desigualdad y ciudad: hipótesis para una agenda de investigación.

Modera: Carmina Puig Cruells, professora titular del Dep. d'Antropologia, Filosofia i Treball Social.

Sessió híbrida: Accés a la Sala Teams, aquí

La sessió compta com una activitat formativa per als estudiants del Programa de Doctorat en Antropologia i Comunicació. Si voleu un certificat, poseu-vos en contacte amb pedro.marta(ELIMINAR)@urv.ca