Seminari en Salut Mental Global

Virtual (via MS TEAMS)

Es tracta d'un seminari que es realitzarà en diferents sessions, amb continguts multilingües (pot comptar amb presentacions en català, castellà, anglès i d'altres llengües) i al format dissenyat es requereix la lectura prèvia d'un text o textos de referencia i virtual mitjançant la plataforma MS Teams.

PRIMERA SESSIÓ:

• Tema: Salud mental global, derecho a la ciencia y plantas psicoactivas
  • Data 18 de gener de 2022
  • Horari: de 17:00 a 19:00
  • Inscripció completant el formulari aqui abans del 31 de desembre de 2021.
  • Ponents:  Dr. José Carlos Bouso i Dra. Constanza Sánchez-Avilés

Document a treballar: https://www.hhrjournal.org/2020/06/perspective-traditional-healing-practices-involving-psychoactive-plants-and-the-global-mental-health-agenda-opportunities-pitfalls-and-challenges-in-the-right-to-science-framework/

Organizten: Medical Anthropology Research Center (MARC) de la Universitat Rovira i Virgili amb el International Center for Ethnobotanical Education, Research, and Service (ICEERS)

Participen:  Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social i el Programa de Doctorat en Antropologia i Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili.

Elements relacionats