Virtual (via MS TEAMS)

Conferència: "Enhebrar y deshenebrar: políticas de la clínica y de la crítica en el sur de Brasil" a càrrec de la Dra. Dominique P. Béhage, professora titual, Vanderbilt University/King’s College

• Hora: 17:00
  • Mitjà: Plataforma MS Teams (inscripció prèvia)
  • Presenta: Dr. Francisco Ortega, ICREA Research Professor, Universitat Rovira i Virgili

Organitzen: Medical Anthropology Reseach Center i el Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social

Amb la col·laboració de: Màster universitari en Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social Màster universitari en Antropologia Mèdica i Salut Global Màster d'Innovació en la Intervenció Social i Educativa, Doctorat en Antropologia i Comunicació i Doctorat en Treball Social

Dominique P. Béhague és antropòloga social, professora titular i directora d'estudis de pregrau al Departament de Medicina, Salut i Societat de la Universitat de Vanderbilt i professora titular al Departament de Salut Global i Medicina Social del King's College de Londres. La seva investigació al sud del Brasil explora la intersecció de la reforma psiquiàtrica, els moviments socials i la política de la ciència del desenvolupament psicosocial, amb un èmfasi en el sorgiment de l'adolescència com a objecte d'especialització. També ha fet investigacions sobre la política del moviment basat en l'evidència en la salut global. Les seves publicacions apareixen en revistes antropològiques i de salut pública, i ha editat o coeditat tres números especials, a Culture, Medicine and Psychiatry (2008), Social Science and Medicine (2015) i Medical Anthropology Quarterly (2020).