Seminari virtual: Gènere, cures i violències (en castellà)

on-line (via MS TEAMS)

Gènere, cures i violències, és la primera sessió dels seminaris virtuals del grup d’investigació Grup d'Antropologia Social: "Debats des de l’Antropologia i el Treball Social"

Horari: de 17 a 19 hora local Barcelona

Participants:

• Eva Zafra: «Consecuencias de la violencia de género: Una aproximación interdisciplinar a las necesidades y derechos de las hijas e hijos del feminicidio»
  • Elisa Alegre: «'Vigilar y cast...cuidar'. Lógicas manicomiales y patriarcales en el cuidado de personas con esquizofrenia»
  • Serena Brigidi: «Reflexiones para erradicar la violencia obstétrica»
  • Modera: Yolanda Bodoque

Inscripció gratuïta: http://bit.ly/2OG6aIM

Aquesta activitat està promoguda pel Grup de recerca en Antropologia i del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la Universitat Rovira i Virgili, amb la finalitat de contribuir, mitjançant les aportacions dels nostres experts, a un debat actual, crític, multidisciplinari i obert, sobre els diversos esdeveniments socioculturals que estan tenint lloc en aquests temps.