Conferència: "Comunidad, cuidados y bienestar en condiciones de crisis"

Palau Macaya (Barcelona) i en streaming

Conferència: "Comunidad, cuidados y bienestar en condiciones de crisis" A càrrec de Raquel Martínez Buján, Universitat de la Corunya

Conferència en la qual es tractarà l'àmbit de la comunitat en la provisió de cures i les possibilitats que ofereix aquesta esfera per reconfigurar el model públic de benestar, tot incorporant-hi la participació ciutadana i assumint els reptes que planteja la sostenibilitat de la vida.

Aquesta conferència es part del cicle d'activitats orientat a promoure la democratizació de la cura (21 Gener - 25 Març, 2021), per afrontar el repte del sobreenvelliment de les nostres societats i la crisi del sistema de cura actual. Volem contribuir a avançar cap a un nou compromís social de la cura de les persones grans just i sostenible.

Organitzen: Universitat Rovira i Virgili i Universitat de Barcelona

Per a més informació: https://palaumacaya.org/ca/p/envejecimiento-y-necesidades-de-cuidado_c13804175