Jornada Dia Mundial del Treball Social: L'accès a l'habitatge: la lluita per un dret

On-line (via MS TEAMS)

La Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, el Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la URV, i el Col·legi Oficial de Treball Social delegació de Tarragona, organitzen la jornada del Dia Mundial del Treball Social que tindrà lloc el dijous 18 de març de 2020, de 9:00 a 14:00h, via MS TEAMS.

L'Objectiu del Dia Mundial del Treball Social, és contribuir a visualitzar la tasca dels professionals del Treball Social, en tant que coneixedors de la realitat social, promotors del canvi, experts de la intervenció social, defensors de la justícia i l'equitat social i garants dels drets socials.

La jornada d'enguany es vol centrar en l'atenció en el dret a un habitatge digne.

Per tal d'assistir-hi, cal que formalitzeu la vostra inscripció gratuïta fent clic http://bit.ly/3qfO6mC, abans del dia 16 de març de 2021

Es lliurarà el certificat d'assistència per la Facultat de Ciències Jurídiques i el Col·legi de Treball Social.