Paisatge i patrimoni al Camp de Tarragona: anàlisi i gestió de recursos culturals (Confèrencia)

Conferència Paisatge i patrimoni al Camp de Tarragona: anàlisi i gestió de recursos culturals” a càrrec de Josep Maria Palet Martinez, investigador i director en funcions de l’ICAC, Institut Català d’Arqueologia Clàssica.

• Dia: 31 d’octubre
  • Hora: 6 de la tarde
  • Lloc: S'ha cambiat a: la seu del Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat (c. Major, 14. 43002, TGN)

A més s’han organitzat 3 caminades per el perímetre de Tarragona, els dias 1, 2 i 3 de novembre. + Info en el cartell