Conferència: El "silenciamiento" de la cultura en la salud mental brasileña: un desafío para la salud mental global

Arxiu d’Etnografia de Catalunya (Aula 521)

El divendres, 14 de desembre de 2018, a les 11.00, al Arxiu d'Etnografia de Catalunya (Aula 521) es farà la conferència titulada: El "silenciamiento" de la cultura en la salud mental brasileña: un desafío para la salud mental global, a càrrec de Dr. Francisco Ortega. Profesor Titular. Instituto de Medicina Social - Universidad del Estado de Rio de Janeiro.

Aquesta activitat està organitzada conjuntament pel Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social, Màster interuniversitari en Antropologia Mèdica i Salut Global, Medical Anthropology Research Center i el Doctorat Antropologia i Comunicació.

És una activitat reconeguda pel Doctorat d'Antropologia i Comunicació -URV i podrà ser inclosa en el Document d'Activitats de Doctorat, signant el full d'assistència i amb el certificat electrònic.

[+] info i contacte: angel.martinez(ELIMINAR)@urv.cat

Francisco Ortega es catedrático en el Instituto de Medicina Social de la Universidad del Estado de Rio de Janeiro y Director de Investigacion del Brazil Center for Global Health. Es tambien Visiting Professor del Department of Global Health and Social Medicine de King's College de Londres. Entre sus libros están Corporeality, Medical Technologies and Contemporary Culture (Routledge, 2014), y con Fernando Vidal, Being Brains: Making the Cerebral Subject (Fordham University Press, 2017) and Neurocultures: Glimpses into an expanding universe (Peter Lang, 2011).