Celebració dia Mundial del Treball Social

Edifici A2, Aula 201, Campus Catalunya.

L'Objectiu del Dia Mundial del Treball Social, és contribuir a visualitzar la tasca dels professionals del Treball Social, en tant que coneixedors de la realitat social, promotors del canvi, experts de la intervenció social, defensors de la justícia i l'equitat social i garants dels drets socials.

La matinal d'enguany vol centrar el debat en els serveis socials de base i el paper que juguen l'assoliment del benestar de les persones. Les noves necessitats, les estructures organitzacionals, el marc normatiu i els canvis en les polítiques socials impliquen necessàriament repensar els serveis i fer entrar en debat les funcions i els models que estem aplicant.

• Horari: 8:30 a 14:00
  • Certificat d'assistència emès pel Col·legi de Treball Social.
  • Inscripció gratüita aqui

Organitzen: El Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social, la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i el Col·legi Oficial de Treball Social de Tarragona.