II Jornada de Innovació en la Intervenció Social i Educativa: Els drets humans al centre de l'atenció (en castellá)

On-line (via MS TEAMS)

La II Jornada d'Innovació en la Intervenció Social i Educativa pretén analitzar la realitat actual des de la intervenció socioeducativa local i des d'una mirada innovadora i múltiple. La jornada està emmarcada en la 3a Edició Master Universitari en Innovació en la Intervenció Social i Educativa (MIISE) de la Universitat Rovira i Virgili i pretén presentar projectes i experiències desenvolupades en el nostre territori, que permetin conèixer i debatre sobre el potencial de la recerca i la intervenció socioeducativa a l'hora de produir impacte i transformació social des d'un enfocament basat en els Drets Humans.

La conferència inaugural anirá a càrrec de la Dra. Celeste Cáceres de la Universidad de la Laguna de las Islas Canarias.

• Horari: 9:00 a 13:30
  • Inscripció AQUI

Organitzan: Facultat de Ciencias Jurídiques de la UniversitadtRovira i Virgili i el Departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social i col·laboren en la organització: Departament de Pedagogía (URV), Cátedra de Inclusió Social (URV), Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya iy Col·legi d’Educadores y Educadors Socials de Catalunya.