V Col·loqui MARC: Diàlegs sobre (in)seguretat alimentària:precarització, risc i sostenibilitat

Del 13 al 14 de maig de 2021

On-line (via MS TEAMS)

El Medical Anthropology Research Center de la URV (MARC) convoca el V Col·loqui orientat a generar un espai de debat per compartir experiències sobre les diverses formes d'inseguretat alimentària, tot analitzant problemàtiques vinculades a l'accés als aliments, la toxicitat o la innocuïtat en la cadena alimentària i la sostenibilitat dels sistemes alimentaris. El Col·loqui pretén ser un àmbit de reflexió per pensar sobre allò en què treballem, i hi participaran persones procedents del món acadèmic, les entitats socials, l'activisme i l'administració pública. Està organitzat al voltant de tres taules de treball:

• Taula 1: Precarització alimentària i desigualtats socials;
  • Taula 2: (in)Seguretat alimentària: riscos, salut i cos;
  • Taula 3: Alimentació, salut i sostenibilitat

Inscripcions: https://forms.gle/5cPvKSAxzQiqdLH39 (obertes fins al 10 de maig de 2021).

Per a més informació: marc(ELIMINAR)@urv.cat

Es lliurarà un certificat d'assistència a aquelles persones que el sol·licitin.

Comitè d'Organització: Mireia Campanera Reig i Mabel Gracia-Arnaiz (DAFITS, URV), Cristina Larrea Killinger (ODELA), Deborah Bekele (MARC, URV)

Hi col·laboren: Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social (URV), Facultat de Lletres (URV), Màster en Antropologia Mèdica y Salud Global (MasGlobal, URV, IMF-CSIC), Doctorat en Antropologia i Comunicació (DAC, URV), i Observatori de l'Alimentació (ODELA, UB).