II Jornada Social Treball Sanitari, peça clau en salut

Aula Magna, Universitat Rovira i Virgili

Jornada adreçada a treballadors y trebaladores socials i altres professional interessats en la temàtica. Aquesta segona jornada vol ser un espai obert per seguir compartint el compromís, les experiències i els coneixements de totes les persones que treballen en aquest àmbit.

Es donarà certificat d'assitència a càrrec de la URV.

Horari: 8:30 a 14:00

Jornada gratuïta. Capacitat limitada a 354 persones. Les inscripcions s'acceptaran per ordre d'arribada.

Podeu fer la inscripció aqui: http://dafits.urv.cat/jornadaTS/

La data límit per la inscripció és el dia 9 de novembre

Per més informació podeu contactar amb:  Pedro Marta - pedro.marta(ELIMINAR)@urv.cat

La importància que els factors psicosocials tenen en el procés de salut-malaltia fa necessari tractar els problemes que incideixen en el manteniment de la salut de les persones. Aquest és l'àmbit d'actuació del treballador social sanitari.

Elements relacionats