IX Jornada de Treball Social i Universitat: L'atenció centrada en la persona

Aula Magna, Campus Catalunya, URV

L'objectiu del programa formatiu de la Jornada és esdevenir en un espai permanent i continuat d'actualització, perfeccionament, reflexió i debat sobre qüestions d'interès per al món del treball social i de tots aquells agents que operen en aquest escenari. Aquesta nova edició es presenta amb el títol "L'atenció centrada en la persona", i respon als canvis socials que han generat noves necessitats i, en conseqüència, nous perfils d'usuaris, que han obligat els professionals a revisar els serveis i a posar en el centre de l'atenció la persona, per millorar-li la qualitat de vida i el benestar. Això suposa donar-li veu, respectar-li la dignitat i fer possible la seva participació activa i efectiva des de l'acompliment dels seus drets i deures, és a dir, des de l'assumpció de les seves responsabilitats.

Aquesta jornada está dirigida a: Professors universitaris, Professionals de la intervenció social i educativa i Estudiants de grau i postgrau de la URV, en general, de la Facultat de Ciències Jurídiques, en particular, i d'altres universitats.

Organitzen:
Facultat de Ciències Jurídiques,  Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social. Universitat Rovira i Virgili, (URV),  Fundació URV. Centre de Formació Permanent (FURV). Amb el suport de la Càtedra d'Inclusió Social URV i Diputació de Tarragona

Més informació: Tel. 977 779 955 · Correu electrònic: congressos@fundacio.urv.cat

Es lliurarà un certificat d'assistència emès per la Fundació URV.