V Jornada de Recerca. Costa Daurada: Etnografia del turisme al descobert

Sala de juntes del campus Catalunya

L'objectiu de la jornada és presentar una sèrie d'investigacions recents de l'àmbit del turisme en diferents ciutats de la Costa Daurada que posen en relleu la centralitat i les enormes possibilitats i oportunitats de treball etnogràfic i antropològic que té aquesta zona pel que fa al turisme i les seves connexions.

Aquesta V Jornada està coordinada pel Dr. Gaspar Maza (URV) i organitzada pel Màster en Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social i la Universitat Rovira i Virgili amb la col·laboració del Departament d'Antropologia Filosofia i Treball Social i el Doctorat en Antropologia i Comunicació de la URV.

• Horari: 9:00 fins 18:00
  • Lloc: Sala de juntes del campus Catalunya

Podeu descarregar el diptic de la jornada aqui

Inscripció: http://dafits.urv.es/jornada

La inscripció és gratuïta. Es lliurarà certificat d'assistència als participants inscrits.